sobota, 3 sierpnia 2013

Nominacje!

Witam, ja na krótką chwilkę by odpowiedzieć na wasze nominacje do Versatile Blogger Award oraz Liebster Blog Award, dziękuję bardzo za wszystkie! Nie ogarniam do końca o co w tym chodzi, ale postaram się szczerze na nie odpowiedzieć ;) Piszę to nie u siebie w domu bo jestem u kuzyna na wakacjach, a na dodatek kiedy byłam jeszcze u siebie nie miałam internetu bo zmienialiśmy dostawcę ;< No więc zaczynam!


Pytania od Hellea: 


1. Twoje życiowe motto? 
-Póki oddycham nie tracę nadziei
2. Jeśli jutro miałby być koniec świata, to co byś zrobiła/zrobił?
-Wiele szalonych rzeczy na jakie nie odważyłabym się teraz
3. Twoja ulubiona gra?
-Co to za pytanie?!
4. Wolałabyś/Wolałbyś spotkać i spędzać czas ze swoim idolem czy być bogatym?
-To drugie.
5. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
-Wiosna
6. Którą część Simów najbardziej lubisz {tzn. The Sims, The Sims 2 czy The Sims 3} i dlaczego?
-TS3, gdyż jest wiele ciekawych interakcji.
7.  Wolisz mieszkać w mieście czy na wsi?
-Spokojne osiedle na obrzeżach miasta.
8. Czy w przyszłości planujesz wyprowadzić się zagranicę czy raczej zostać w Polsce?
-Jak na razie zostaję.
9. Jesteś pesymistą czy optymalistą ?
-Pesymistką.
10. Czego najbardziej się boisz?
-Samotności, pająków.
11. Ulubiona potrawa?
-Pierogi!

Pytania od Rickley:

1.Jaka cecha u ludzi denerwuje Cię najbardziej?

-Dwulicowość
2. Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga?
-Żeby dzielić się z innymi pasją do gry, przemyśleniami. 
3. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
-Lekarz mi się marzył, ale anglistyk też fajny. 
4. Jak często używasz komórki?
-Nawet teraz mam ją na kolanach ;o
 5. Więcej czasu spędzasz przed telewizorem czy komputerem?
-Komputerem. 
6. Masz wrogów?
-Nieoficjalnych.
 7. Który dodatek do The Sims 3 najmniej Cię interesuje?
-Kariera chyba. 
8. Czy ktoś z Twojej rodziny, przyjaciół w prawdziwym świecie wie o tym że masz bloga?
-Tak. 
9. Masz na coś uczulenie?
-Pomarańcze ;/ 
10. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
-Po burzy ;p 
11. Czy chciałabyś/chciałbyś coś w sobie zmienić?
-Ojj, dużo rzeczy.

Pytania od Conaie Kinney:

1. Co w swoim blogu lubisz najbardziej?
-Nagłówek ;>
2. Za co cenisz ludzi?
-Szczerość.
3. Jak bardzo lubisz siebie w skali od 0 do 10?
-7
4. Ideał przyjaciółki/przyjaciela to...?
-Osoba która jest szczera, potrafi pocieszyć.
5. Ważniejszy jest wygląd, czy charakter?
-Charakter.
6. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
-Są chwile, że tak.
7. Co na blogach najchętniej czytasz?
-Wszystko.
8. Twój ulubiony dodatek to...?
-Do TS3 to Po Zmroku.
9. Kto z twojej rodziny jest Ci najbliższy?
-Wszyscy są mi bliscy.
10. Czego nienawidzisz?
Wielu rzeczy...
11. Czym dla Ciebie jest miłość?
-Pięknym, mocnym uczuciem. 

7 faktów o sobie od VEVO:
1.Mam 181 cm wzrostu ;o 
2. Wybrałam profil biol-chem, 5 godzin chemii w tygodniu! 
3.Mam manię czystości-myję ręce b.często. bo czuję bakterie!
4.Nałogowo odwiedzam portale plotkarskie.
5.Uwielbiam Harry'ego Pottera.
6.Do wielu rzeczy mam słomiany zapał, ale nie do j.angielskiego który od pierwszej klasy był moim ulubionym przedmiotem! Haha, co ja robię na biol-chemie wgl?
7.Nie lubię robić  sobie zdjęć.

7 faktów od MrsCzeekoladowa:
wyżej podane.

Pytania od Laurel Torres:
1. Interesujesz się piłką nożną?
-Nie.
2. Który dodatek do Sims 3 jest wg ciebie najciekawszy?
-Po Zmroku
3. Jak nazywa się stój ulubiony sim/simka?
Rozumiem, że chodzi o "Twój"? Steph.
4. Od czego jesteś uzależniony/a?
-Chyba od telefonu oraz internetu.
5. Ulubiony przedmiot w szkole?
-J.angielski!
6. Co porabiasz w te wakacje?
-Nic konkretnego. Włóczę się ale niedługo wyjeżdżam w góry.
7. Ulubiony zespół?
-Linkin Park.
8. Masz rodzeństwo?
-Ta...
9. W których latach chciał/a/byś żyć? 70,80,90?
-90's!
10. Co przypomina ci o dzieciństwie?
-Pegasus *_*
11. Masz FB na telefonie? 
-Pewnie. 

Pytania od mankilou:
1. W sytuacjach pod brakowych kierujesz się swoim instynktem czy narzuconymi normami, zasadami?
-Instynktem.
2. Typujesz siebie jak osobę optymistyczna, pesymistyczną czy egoistyczną?
-Pesymistyczną, było.
3. Jaka jest ostatnia szalona sytuacja w twoim życiu w której brałaś/łeś czynny udział?
-Nie wiem, przyłapanie na wagarach chyba ;p
4. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
-Tak.
5.  Gdybyś posiadała/ł ostatnie pieniądze w swoim portfelu co byś z nimi zrobiła/ł?
-Pewnie przeznaczyła na żywność.
6. Kto w twoim życiu jest dla ciebie najważniejszy?
-Rodzina!
7. Jakiego gatunku muzycznego nie cierpisz?
-Oh, rapu nie znoszę.
8. Twoje najskrytsze marzenie nadal czeka na spełnienie czy jest w trakcie realizacji?
-Czeka, czeka i chyba się nie doczeka ;<
9. Gdybyś miała/ł możliwość zmienić coś na śweicie, co by to było?
- Zmniejszenie głodu na świecie.
10. Najmilsze wspomnienia masz z serią TS1, TS2 czy TS3?
-Dwójką.
11. Jaka jest twoja ostatnia książka, którą przeczytałaś/łeś?
-Odświeżam HP, więc HP i Zakon Feniksa.

Pytania od Jennie S:

1. Grałeś w simsy od najmłodszych lat czy dopiero teraz cię one zafascynowały ?
-Od dawna gram.
2. Który z dodatków do the sims 3 był kompletnym niewypałem ? i dlaczego ? 
-Kariera. Nudy i flaki z olejem...  
3. Zmienił(a)byś coś w swoim życiu ? 
-Było.  
4. Podaj swoje dwie pozytywne cechy : ) 
-Oddanie, szczerość  
5. Co najbardziej lubisz czytac na simowych blogach ?
-Było.  
6. Masz rodzeństwo ? 
-Było...  
7. Jakie jest twoje hobby ? 
-Czytanie, jazda na rowerze, siatkówka  
8. Jaką cechę najbardziej cenisz u ludzi ? 
-było.  
9. Wygląd jest dla ciebie istotny ? 
-Czasem.  
10. Dajesz ludziom drugą szansę ,gdy juz raz zawiedli ?  
-niestety tak.  
11. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia ? ( rzecz ) 
-Komputera!

Nie mam pojęcia kogo nominować! I zdecydowałam, że nie nominuję nikogo.I tak musiałabym nominować kogoś z wyżej wymienionych, a popularność nominacji jest taka duża że na pewno ktoś zrobi to za mnie ;) Uff, namęczyłam się troszkę. Napiszę niebawem, gdy wrócę do domu. 
Cześć! <3

3 komentarze:

  1. Dzięki za fakty :D Ja mam 185, wysocy ludzie ^^ I też jestem na chem! Tylko mat-fiz-chem :C i za rok mam 9 fiz a chemi nie wiem, 6-8? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Piona ziom ^^ Też mam 181 wzrostu, czasami jest to mój atut ale momentami (czyt. przy kupnie spodni) wolałabym mieć 170 :C No ale dziękuję za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń